неделя, 31 юли 2016 г.

July Wrap Up & August TBR


Първата книга, която прочетох този месец е "Кралицата на сенките" от Сара Дж Маас. Не знам какво точно да напиша за нея, защото когато почна поредица в която не са излезли всички книги и прочета например първата, след година втората и така с всяка книга, героите спират да ми бъдат интересни, забравям половината история и това се случи с тази книга. Четох я около месец, сигурно ,защото бях прочела третата преди година и първоначално изобщо не можех да свържа нищо, защото бях забравила доста от поредицата, но преди да излезе петата, мисля да препрочета поредицата, за да може поне на петата книга, да се насладя изцяло.
Оценка: 4 от 5 звезди

След това реших, че искам да си довърша целия "Избор" на Кийра Кас, защото втората книга я бях прочела преди две години и така или иначе, ако не ги бях прочела сега, нямаше изобщо да ги прочета скоро.

"Единствената"-Кийра Кас
Оценка: 4 от 5 звезди
Ревю

"И заживели щастливо"-Кийра Кас
Оценка: 4 от 5 звезди
Ревю

"Наследницата"-Кийра Кас
Оценка: 3 от 5 звезди
Ревю

"Короната"-Кийра Кас
Оценка: 3 от 5 звезди
Очаквайте скоро ревю.

Следващата книга, "Ние, лъжците" на Е Локхарт, ме изненада приятно, защото не чета по принцип contemporar, а тя ми хареса много. Беше точно онзи стил книги-мистериозна с неочаквана смърт.
Оценка: 5 от 5 звезди
Очаквайте скоро ревю.

Разбира се, след това реших да прочета всички contemporary книги, които имам вкъщи, тоест едничката останала, която имам "Истината за завинаги" на Сара Десен. Сигурно ако не си я бях купила с някакъв брой на БРАВО, никога нямаш да я прочета, е благодарна съм на БРАВО. Чела съм много за Сара Десен и повечето хора казват, че книгите и били идеални за лятото, сладки, не натоварващи и интересни и наистина "Истината за завинаги" беше такава. Радвам се че дадох шанс на Сара.
Оценка: 5 от 5 звезди
Очаквайте скоро ревю.

Прочетох "Ами ако? България на три морета" на Христо Раянов, защото анотацията ми звучеше много добра и искам книга на която да се смея с цяло гърло (ако знаете такива моля да ми препоръчате). Е, смях се, ама не толкова, колкото исках.
Оценка: 3 от 5 звезди

И последното, което все още не съм прочела, но ще го прочета до края на деня, е "Домът на Хадес" на Рик Риърдън. Всичките му книги са страшно интересни и съдържат приключения, а кой не обича приключения?
Оценка: 5 от 5 звезди

TBR ми за следващия месец е "Кръвта на Олимп"-Рик Риърдън; "Перфектна химия", "Правилата на привличането" и "Верижна реакция" на Симон Елкелес; "Даровита", "Лазурна" и "Огнена" на Кристин Кашор и разбира се ако прочета тези някой др.

Честно казано, аз съм доволна от бройката прочетени книги, защото обикновено чета по 3/4 на месец. Също така, имам нещо като goal, искам да пиша и да пускам ревюта на книгите, които съм прочела в един месец, но мисля, че с времето и това ще стане.

2 коментара:

  1. Браво, прочела си страхотни книги , а тези , които си запланувала ..... са супер.Голяма фенка съм на Р.Риърдон , а вече и на С.Елкелес:)

    ОтговорИзтриване