четвъртък, 21 юли 2016 г.

Songs Book Tag


Още като видях оригиналния таг си казах, че искам да го направя, защото ми звучи много интересен, а и кой не обича книги и музика ?   




1. Ryan Star - Losing Your Memory: Книга, чийто сюжет сте забравили почти веднага след прочитането ѝ .
 Мога да кажа без мъка на сърцето, че книгата за тази категория е Сълза на Лорън Кейт. Изобщо не ме заплениха героите, не ги разбирах, не ми бяха интереси и въобще не се интересувах от тях. Като цяло хич не ме грабна.

2. Fall Out Boy - Centuries: Съвременна книга, която заслужава да бъде запомнена за дълги времена.
Бих казала Хари Потър, защото... о, хайде, всички знаем защо.

3. Tove Lo - Not On Drugs: Книга, която толкова силно ви е обсебила, че сте били като "дрогирани", докато сте я чели.
Определено, като четох Тъмна дарба, бях като "дрогирана".  Според мен, всеки трябва да я прочете и да разбере за какво говоря. Даже се скарах с приятелка заради нея, ето как ми влияе тя.

4. Mkto - Classic: Класическа любовна история.
Целувки за Ана, защото е леко, любовно и сладко четиво, което е пълно с Париж и сладки французи. 

5. Nick Jonas - Jealous: Ревнив герой.
Мисля, че Хардин a.k.a Хари Стайлс от След на Анна Тод, беше груб и ревнив герой.

6. Pink - Fucking Perfect: герой, който обичате именно заради недостатъците му. 
Уорнър и Джулиет от Разбий ме ги ship-вах още от първата книга. Уорнър може да има много недостатъци. но именно заради тях винаги съм го харесвала.

7. Selena Gomes - Revival: герой, минал през голяма трансформация.
Синдер от Лунните Хроники. От момичето за всичко, тя се превърна в кралица на Луна, то ако това не е трансформация не знам кое е.

8. Bruno Mars - Runaway Baby: лошо момче от книга, което сте харесали.
Гидиън от Скъпоценни камъни. За мен той е типичният bad boy стереотип, по който доброто момиче си пада. 

9. Jessie J - Do It Like A Dude: Kickass героиня
Не съм чела Даровита, но мисля че Катса беше  kickass героиня.

10. Hailee Stenfield - Rock Bottom: двойка преживяла множество "падения" и "възходи" във връзката си. 
Гат и Каденс от Ние, Лъжците, имаха много сладка и лятна връзка, те бяха коренно различни, но и еднакви и в края на книгата даже ревах, а аз не рева на книги. :'(

6 коментара:

  1. Напълно съгласна съм с теб за "Сълза" от Лорън Кейт. Радвам се, че не съм единствената, която мисли по този начин. Беше ми изключително трудно да прочета цялата книга.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-накрая някой да се съгласи с мен, една приятелка много я харесва. :D

      Изтриване
  2. Страхотни заглавия си избрала! ^^

    ОтговорИзтриване
  3. Избрала си страхотни книги ❤ Напълно съгласна съм за "Целувка за Ана" ! И разбира се.. За Хари Потър ^^

    ОтговорИзтриване