вторник, 15 ноември 2016 г.

Burn, Rewrite or Reread Book Tag


Винаги съм искала да направя този таг, защото мисля, че е много интересен и забавен, поне за мен, и така като разглеждах канала на Кат от Katytastic, се досетих за желанието ми да го направя. Тъй като тага съществува вече и всеки го е направил, няма да тагна никой, но ако има някой, който не е или иска да го направи пак, то нека заповяда.

Първи рунд



Burn: Изборът - Кийра Кас Хареса ми тази книга. Не мисля че заслужава да я гора, но сравнение с Уинтър и Лейди Полунощ е как да се изразя-картоф, затова понякога се налага да се взимат жертви за доброто на по-добрите.
Rewrite: Уинтър - Мариса Мейър Не знам какво ще трябва да пренапиша на Уинтър, но в такива затруднения изпадаш, като повечето ти книги, които си избрал за тага, са ти любими, затова, може би, бих и пренаписала нещо малко.
Reread: Лейди Полунощ - Касандра Клеър Тук ще препрочета книгата, защото няма да я изгоря, дори и аз да пламна, не знам какво трябва да и пренапиша, защото за мен беше идеална, но с удоволствие ще я препрочета, все пак ми е една от най-любимите книги за тази година.


Втори рунд



Burn: Бляскавият двор - Ришел Мийд Дори и да ми се беше паднала комбинация от най-не харесваните книги от мен, пак щях да изгоря нея, защото от автор като Мийд се очакват само велики неща, а това за мен беше просто разочароваща книга. 
Rewrite: Без Хоуп - Колийн Хувър Ще има много да пренаписвам на тази книга, защото нека си призная не ми е любимата.
Reread: Град от кости - Касандра Клеър И разбира се ще препрочета Град от кости, понеже самата книга е много добра и оригинална.


Трети рунд



Burn: Перфектна химия - Симон Елкелес Ще се наложи да горя Перфектна химия, но хей, поне няма да ми е студено. Настрана шегата, мисля, че съм казвала в пост, че не харесвам книгата, но просто се изкуших да си я взема, защото четох много добри ревюта за нея, но очевидно вече трябва да си напомням, че не харесвам contemporery, за да не си купувам такива книги.
Rewrite: Целувка за Ана - Стефани Пъркинс Току що разбрах, че книгата се казва Целувка за Ана не Целувки за Ана. Край, живяла съм в лъжа цял живот, цццц. Всъщност, няма да пренапиша книгата, ще я направя по-дълга. Нали става така? Защото беше сладка, но ако е по-дълга, ще е още по-сладка.  
Reread: Хекс Хол - Рейчъл Хокинс С радост бих препрочела книгата, защото първо я четох много отдавна и почти нищо не помня, а и това е книгата, която ме примами към светът пълен с много други невероятни книги.


Четвърти рунд



Burn: Въглен в пепелта - Сабаа Тахир Каква ирония се получава с тази книга, но не ми хареса, колкото останалите две, затова се налага да я горя.
Rewrite: Героят - Мари Лу Героят ще бъде пренаписан, защото Мари Лу има, ако мога да кажа, таланта да кара главните и герои да се осакатяват, да губят спомени, да умират, но те не заслужават това, а и ние читателите не го заслужаваме, затова престани Мари да ни мъчиш.
Reread: Тъмна дарба - Александра Бракен Не знам какво повече да кажа за книгата, освен това, че бих я препрочела с кеф.


Пети рунд


Burn: Тъмна любов - Дж. К. Уорд Знам, че това е първата книга от една от най-харесваните поредици, но и дадох шанс. Препрочетох я няколко пъти и всеки път не ми хареса. Може би, просто не е моята поредица.
Rewrite: Домът на мис Перигрин за чудати деца - Рансъм Ригс Интересното при тази книга ,е че не ми хареса при първия ми прочит, но след като гледах филма реших да и дам още един шанс и ми хареса доста повече от първия път. Това, което бих пренаписала тук е началото. Мисля, че има прекалено много обяснения и описания, ако се съкрати началото си мисля, че ще стане още по-невероятна книгата. 
Reread: Домът на Хадес - Рик Риърдън И разбира се, ще се препрочита Домът на Хадес, защото все пак я е писал чичо Рик и всеки, който е чел нещо от него, ще знае, че творбите му не стават за пренаписване, още по-малко за горене.  

Шести рунд

Не знам дали на хората, които са правили тага им се е случвало да им се паднат 3 от най-любимите им книги за всички времена, но ако не, за изяснение се чувствам така сякаш току що попаднах в 9 кръг на ада.


Burn: Двор от рози и бодли - Сара Дж. Маас Тук мисля да направя така. Да хвана книгата, да я изгоря и да ида по най-бързия възможен начин до някоя книжарница и да си купя ново копие.
Rewrite: Кръвни връзки - Ришел Мийд Какво да пренапиша на книгата, не знам, но бих я направила по-дълга. 
Reread: Рубиненочервено - Кристин Гир И като за успокоение, от този наистина много-труден рунд, ще седна да препрочета Рубиненочервено като за финал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар