събота, 6 август 2016 г.

My Fictional Bookish Girl Squad



1.Героиня,която ще те накара да излезеш навън,когато нямаш настроение?
Мисля, че Крес от "Лунните хроники" е способна на това, защото има ентусиазъм да опознае света и ще ми се иска да и помогна.

2.Героиня,която ще е до теб в трудните ти моменти?
Роуз от "Академия за вампири", според мен, в момент на трудност, не само би била до мен, но и би се опитала да ми помогне с каквото може.

3.Героиня,на която можеш да довериш проблемите си и която винаги е готова да те изслуша?
Лесли от "Рубинено червено" (най-добрата приятелка на Гуен), би била перфектният избор, защото тя наистина е добра приятелка и би ме изслушала, когато имам нужда.

4.Героиня,която ще ти помага,когато се местиш?
Този въпрос е наистина труден, но мисля че Софи от "Хекс Хол", ако бъде с мен, докато се местя, местенето ще остане като забавен спомен.


5.Героиня,с която можеш да клюкарстваш?
Селест от "Изборът". С нея бих си клюкарствала на всякакви random теми.

6.Героиня,с която да отидеш на почивка?
Селена от "Стъкления трон" разбира се, защото ще си говорим за дрехи, гримове и книги. Светата троица за мен.

7.Героиня,с която ще ти е удобно дори и да не говорите през цялото време?
Ами, конкретен отговор, не мога да дам, но всяка героиня от книга, която съм харесала е подходяща.

8.Героиня,която винаги е готова за нови приключения?
Арт3мида от "Играч първи приготви се" е авантюристична личност и бих тръгнала с нея на приключение.

9.Героиня,която ще излъже в напрегнат момент само за да те спаси?
Пак ще кажа Роуз, защото не се сещам за др, но тя със сигурност би го направила.

10.Героиня,която ще ти помага да учиш?
Ще дам клиширан отговор Хармаяни, но тя е първа, която ми изскочи в главата, а и мисля, че е най-подходяща за тази цел.

Тагът ми беше малко труден, докато се сетя кой да напиша, но в край на сметка беше забавен. Тагвам Илияна и Paris love и всеки който е заитригуван от тага и иска да го направи. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар